2001 - 2002

05.03.2014 19:50

 

 

- - - - 2001 - - - -

 

(modlitbička pro byt)

 

Všem(u) v bytě přeji

aby dobrá síla

vše zde naplnila

správný řád věcem dala,

místo pročistila.

Těm, kteří sem vkročí

by probouzela srdce ze sna,

otvírala oči,

nejvyšší dobro

v nich oživila…

 

 

- - - - 2002 - - - -

 

Záblesk poznání

V mlze tušeného

 

Jako bychom se nebyli rozloučili

Mávnutí peruti času nás přeneslo přes propast věků

Znovu se shledáváme

Darujeme si navzájem svou přítomnost

Bratře v srdci...

 

- - - - - - - - - - -

 

Až příště stanem tváří v tvář

Nezapři svého srdce zář

Ač se i mé rty trochu bojí

Dát jméno tomu, co nás pojí

 

- - - - - - - - - - -

 

Samota

Jak jsem po ní toužila

V ní naplnit svou duši

Z vlastního věčného pramene

Míru, Lásky, Poznání

 

Kolikrát jsem se cítila

Tomu prameni na dosah

Jen něco nepokazit,

Jemně jej odkrýt...

 

Snad ta pravá chvíle na mne ještě čeká

Snad...

Však teď jsi tu Ty

Láska k tobě ostatní city překrývá,

Touha být ti blíž přehluší radost z osamění

 

- - - - - - - - - - -

 

Proč drží mne svět?

Což osud se splet '

Když tužeb mi nadělil tolika hned?

Kéž vnitřní můj hlas

Zesílí včas

Kéž dám mu dost prostoru, aby mne ved '...

 

- - - - - - - - - - -

 

ZNOVU A ZNOVU

 

Jak Fénix bájný

Létám na hlubinou vlastního stínu

A pak, snad už posté

Skládám svá křídla a hynu…

 

- - - - - - - - - - -

 

(večerní)

 

V rukou držím svazek klíčů

Již čas mým pánem není;

Ze světa úvazků a chtíčů

Jdu do království snění

 

Vstupuji za kovovou bránu

Kéž nemusím se vrátit k ránu

Pomoci má-li mi kdo, prosím,

Tu říši dál ať v sobě nosím…

                                Děkuji

 

- - - - - - - - - - -

 

Kéž poznám cestu, kterou jít,

A zvolím správný směr…

 

V klidu, míru jasné chvíle

Cítím, že mám hlubší cíle;

Však starosti všednodenní

Přinášejí zapomnění

A mne dále doprovází

Pocit, že mi tvá blízkost schází

 

novější  >>